Friday, April 22, 2011

Graduation Day : It's kinda late but I made it!

Salam Jumaat semua. Bersempena hari Jumaat yang gembira ini, aku nak buat next entri aku tentang Hari Graduasi Asasi aku minggu lepas. Boleh tengok entri aku yang lepas ye. Entri ni berkaitan dengan hari kejadian. Mungkin ramai dah bercerita tentang Hari Graduasi ni. Aku jer yang lambat. Sebab apa?

Minggu ni jer aku ada 3 test. Yes. 3 test. Aku kena study benda yang dah lama aku tak study sebab aku before ni memang tak pernah study apa-apa jikalau ada masa lapang. Haha. Penat gak laa buat semua test. Finals pun dah dekat. Need to study more in order to success. Hehe.

Berbalik kepada entri ini, aku datang dengan rakan-rakan BSB aku. Semua janji nak datang. Dari apa yang aku tengok pada hari kejadian, Memang ramai yang tak hadir. Ye laa. Maybe mereka agak sibuk dan masa yang ditetapkan untuk Hari Graduasi ni memang tak sesuai. Sebab apa? Agak-agak laa semua orang busy dengan test, study final, assignment di hujung-hujung. Mana laa nak datang. Aku ni sebab banyak sangat masa terluang kot. Tu sebab aku datang jer. Bukan selalu ada hari-hari macam ni. Salam dengan Rektor kot. Bila korang nak salam dengan beliau? Time sembahyang Jumaat? Haha.

Malas aku nak cerita banyak, tengok jer laa aku gambar-gambar di bawah. Enjoy people!




 Dari kiri: Hazman, Haziq dan Afiq

 
  
Kami pun mahu bergambar secara serius

 

Aku dan Afiq



BSB Mechanical Engineers May 2009 : Hazman, Me, Haziq and Afiq

(credit to Afiq for this picture)


Family Mechanical Engineering May 2009
Boys (dari kiri): Fazli, Nas, Ajieb, Dido, Muih, Jimey, Shahir, Mokri, Razi, Aku, Habib, Afiq, Haziq & Hazman
Girls (dari kiri) : Athiyatul, Aimi, Faiqah, Noly, Fadhilah & Qistina
(credit to Shahir for this picture)

No comments: