Thursday, May 26, 2011

Holidays Gonna End

Salam. Lama sungguh aku tak update blog dengan benda-benda yang tak berapa nak datangkan faedah. Ye laa. Asyik keluar jer. Cuti aku dah nak habis dah. Actually dah lama habis, aku saja jer nak extend cuti aku. Lama baru balik kan. Hehe.

Antara aktiviti yang aku lakukan selama aku berada di Kuching ini adalah futsal, wayang & anything else. Makanan? Aku rasa cuti ni paling berbaloi. Sebab semua makanan sedap aku dah cuba.

Mee Kolok, done. 

Nasi Ayam Penyet, done. 

Laksa Sarawak, done. 

 
Mee Jawa, done. 

Oh yeahh! Mee Belacan jer aku tak sempat nak rasa. Aku tak kisah sangat sebab Mee Belacan paling sedap adalah pada hari raya di rumah Shafrieza. Your mom's Mee Belacan rocks my world man. Haha.

Futsal, aku agak gembira kerana futsal di Kuching pada cuti kali ini amat bermakna. 1 game with Aichi FC, 1 game with Brooke Dockyard crew and 2 games with good old friends. Machete FC, be ready. Kita akan gegarkan UTP this semester.

2-3 hari ini aku asyik keluar dengan Eyka jer. Ye laa. Bukan selalu beliau menjenguk Kuching. Yang paling best, bapak aku takde kat rumah so kereta adalah, Takde masalah untuk kami berjalan-jalan dan membeli barang yang aku nak bawak balik.

Wayang? Ohh. Selama aku dekat Kuching ni, rasanya dah 4 wayang aku tonton. Kongsi, Pirates of Caribbean : On Stranger's Tide, Insidious dan paling latest sekali pagi tadi, Kung Fu Panda 2 : The Kaboom of Doom. Kung Fu Panda memang tidak pernah menghampakan aku dengan jenaka yang berpanjangan. Jack Black, you rock my world too!

I will going back to UTP this Saturday. Oh hell. Going back to the so-called desert is a must because I need to gain knowledge for my 2nd year 1st semester. Urgh. Stuff aku nak bawak balik semua aku dah beli. Penuh laa bag aku. Tapi aku rasa tak banyak kot. 1 bag Deuter dgn 1 kotak kek lapis. Ok laa kot. Naik Malaysia Airlines, konfirm takde masalah.

Tu jer laa kot aku nak share. The best place to celebrate your holidays is your own hometown. It's true man. Everything seem to be normal around here. That's all. Bye. See you guys again KCH PPL. It has been a great time with you guys! :)

p/s 1 - Motorsikal aku baru jer hilang beberapa hari yang lepas. Shit dude. RIP Jaguar.

No comments: