Monday, August 30, 2010

Countdown


Sejarah lama bakal berulang semula.

Apa yang takorg tauk sal sejarah bah?
Sejarah?
Macam nice jak bunyi nya.
Teringat ngan Cikgu Amat Dukari ngan Cikgu Nyibos ngaja rah sekolah.

Haha. Xda pa2 sebenarnya. Saja jak polah bunyi cam menarik sikit permulaan blogpost aku tok. Nak madah esok tek Merdeka tek bah. Merdeka esok eh. Siklaa ku cayak dh nak merdeka dh. Lamak2 aku di UTP tok news rh Malaysia tok pun aku x brapa mok tauk. Bukan apa, malas bah mok gago. Lemah nyawa. Bosan. News main bol aku dh x ekot gilak dah. Pa mok jadi ng Manchester United ya jadilaa. Aku x kesah. Yang penting hidup aku senang gumbira sentiasa.

Malam tok mesti da org polah countdown rh Dataran Merdeka or rh KLCC nun nak? Rh ctok pun ku rasa ada jwak kali. Sebab ku dgr rh Cancellor Hall ya ada sambutan Merdeka rah cnun. Aku pg kaa x? Of course laa XPG. Pk pa ku pegi cnun? Dari ku buang masa rh cnun bagus aku g blaja Differential Equation aku nk? Banyak gik bnda mok ku polah dari g sambutan ya. Haha. Sal countdown tok. Mesti takorg pk aku nggu countdown Merdeka. Malas na aku mok nggu Merdeka is just another holiday for me. Countdown yang aku maksudkan ialah countdown aku mok pulg rumah. Yeahh!

Rumah oh rumah. Lak beraya mena2 kta lak aaa? Mama, papa dan Ika menunggu aku rh cnun. Eh lupak. Momo nunggu aku jwak eh. Momo2. Pa cta kau nektok Momo owh? mest kau dh gemok dh nak? Kau pande gemok kaa? Haha. Ahhh. Xlalek. Pulang tok aku nait flight yang di sponsor oleh PETRONAS. Wahhh! Terima kasih ESU!

Tok laa detail aku pun flight. *madahnya tek*

Date : 3th September 2010
Flight : Malaysia Airlines MH2534
Depart : KLIA
Time : 2215
Arrive : Kuching Airport (KCH)
Time : 2359

Haha. Sanggup ku pulang aher2 tgh2 malam eh. Nama rindu mok pulg eh xda lalek pa2 gik. Tapi yang x best nya, hari rabu tok ada test. Hari yang sama tp 2 igek test. Ne x panas gik palak otak aku mok study. Sgek test DE, sgek gik test IMSE. IMSE ya Introduction to Material Science mun mok tauk laa. Xpa2. Xlalek halangan pa2. Setiap kali aku mok pulg umah pun mesti ada halangan namun akan ku harungi tanpa gangguan mental. Nama student blaja di perantauan tek ehh. Haha.

Oklah. Dah kol 9 dah tok. Mok study laa. Esok cuti study jwak. Gne mok polah nk? Boring2 pun mesti study. Haha. Sampe ctok jak laa coretan rasa hati aku tok. Sory laa life loser ckit nektok. Tp aku bukan loser ok? Sorylaaa. Raya tok akan ku polah Dragon Raya 2010 rah Kuching lak. Gear xda xlalek. Janji ada dragon dh ckup. Akan ku sahut cabaran Kukubesi dengan Chottouch nok dtg tym DAC2010 workshop rya. Body murah pun dapat jwak ambk gamba kcak2. K kit lens pun steaday jwak eh. Haha.

Quote of the day : Never Give Up Without A Fight

Selamat Menunggu Anak Bulan Syawal. :)

p/s - Kukubesi and Chottouch datang ke UTP. Tp sayang aku xdpt dengar lak workshop cdak 2 ya. Kelas di hari Sabtu. Demm.
p/s 2 - Pulang raya eh. Pulang rayaaa! :D